Smile, it´s friday!

Idag är det fredag. Självklart skulle jag börja den med att försova mej.. Vaknade då halva träningen hade varit och fick panik. Gjorde sen det bästa av det och sprang bort ilskan. Sen mötte jag upp Anette för en sväng på dollar och ÖB, fick med mej lite saker hem som vanligt :)
 
Efter det har det inte hänt mycket alls. Imorgon ska jag med mamma och Cathrine ut på stan, sen kanske någon cider på kvällen :)
 
Jag har flera dagar nu haft en tanke på att färga bort mitt röda hår, men jag känner mej verkligen som en förrädare nu när jag ser hur snygg färgen är, iallfall hur snygg jag tycker att färgen verkligen är! 
 
Well, ha en fantastisk helg! För det är min plan att ha! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0