Påsken 2014

 
Påsken har tagit slut. Måste erkänna att den blev relativt lugn med otroligt härlig! Har hunnit med bastu, ridtur, hälsat på alla mina små brorsbarn, hälsat på mamma i Stigs stuga, varit uppe och ätit och myst hos pappa, firat långfredag med fanta&rose och goda vänner, hälsat på mina norska vänner, ätit påskmiddag hos farbror m. familj, myst med min fina älskade gamla lurv och hälsat på Tess, Johan och lilla Odd i Sundsvall! :)
 
Nu är det jobb ett par dagar plus lite ridning och mer kvalitetstid med min lurv innan det blir en långhelg i Vemdalen. För Vårforum 2014 kryper närmare och närmare. Känslan kryper även den in i kroppen och man är pepp, pepp, pepp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0