Söndag.

Vaknade långt innan jag hade tänkt. Ville för en gång skull ha en sån där lång sovmorgon som alla säger att tonåringar har, men vaknade som vanligt vid 9. Utvilad och slöade lite i sängen innan jag gick en sväng till Odensala för att hälsa på moster och mamma lite. Som vanligt blir man väldigt bortskämd där! Både fika och lunch åkte ner i magen innan det bar av hemåt. Väl hemma var planen att mitt nyttiga liv (tills på torsdag) skulle börja, men en japp slank ner och sen blev det fart. Tänk att det ska behövas lite socker för att hjärnan och kroppen ska börja arbeta!? Har packar 4 flyttkartonger ut mitt lilla krypin. Om det syns, nja, det vet jag inte riktigt, men det ska bli skönt att lasta undan lite saker så att det inte blir miljoner lådor inför den verkliga flytten :) Dessutom blir jag både le och förbannad på mig själv; hittade ett presentkort som går ut om fem dagar. Sjukt glad att jag hittade det innan det gått ut, annars hade jag nog gråtit floder (eller något). Så imorgon ska jag gå en oplanerad sväng på staden och shoppa upp mitt presentkort! Så att jag är så långt framme i min planering att jag börjar packa 1,5 månad innan jag ska vara ute ur lägenheten ser jag endast som positivt idag! ;)
 
Som bonus på det hela så är det endast 4 dagar till påsk och 1 ½ vecka till forum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0