En fin helg i Östersund med sol och en gnutta alkohol

Jag skrev i förra inlägget att jag skulle sparka tentan i rumpan, så här efteråt känns det mer som att den sparkade mig i rumpan. Hårt och okänsligt. Men vi får se om tre veckor om det är lyckotårar eller frustrationstårar som kommer ut min ögon. 
 
Helgen har iallafall varit finfin! Jossan stannade kvar efter tentan och vi drack vin innan det bar av till Martin där det var fest! Mera vin och sjukt mycket bus :) Lördagen var dagen då solen sken och det blev badhusparken med Martin, Anette och lille Melwin (se bild). Så fint väder och så härligt att bara njuta av den efterlängtade solen! Kvällen blev det vin igen (har jag nämnt att jag börjar bli en jävel på rödvin?) och spel hos Anette & Mike, så mysigt! Godis från hemmakväll också, som jag hade längtat ;)
 
Idag har jag gått en promenad i regnet, sett på serier, syndat med mer godis och längtar tills på torsdag! Då åker jag och Kajsa enda ner till Fågelsta till våran fina vän! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0