Fäviken 2014

 
Efter en fantastisk helg i Fäviken känns det inte alls lika bra att veta att jag ska jobba i hela fem dagar innan jag får träffa min fina vän igen. Men sen har vi tio dagar till tillsammans igen! :D
Fäviken visade sig från en väldigt bra sida! Sol, badväder, god dricka, uppvisningar, uppträdanden och en hel hög med fantastiska människor! :D Plus att vi blev bortskämda med vildsvin till middag två dagar!
Magen fjompade iväg sig en dag, men med förstående människor runt om sig så gick även det :) 
 
Var hemma tidigt idag, har tagit hand om min gamle man som åter har bråkat med en geting eller en orm. Har även lagat hemgjord kebab på älgkött, plockat lite i huset, lagat bilen (den är sliten efter en helg på festival) och hälsat på farmor! Fördelen med att vara hemma tidigt helt enkelt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0