Long time no see

Det var längesen nu. Eller iallafall ett stenkast längre än vanligt. 
Nästan allt jag skrev om i föregående inlägg har hänt, typ tentaplugg, tenta och kära Josse kvar! Så det ska bli såååå skönt när tentan är över! Ångesten är här samtidigt som man är för avslappnad. 
 
Utflyttningen gick bra, vi firade även mamma på morsdag där i kaoset (bild 2) och sen flyttade jag in hos moster för ett par dagar! Blir bortskämd i massor! 
Var även på dans i torsdags i Aspåsnäset, faktiskt var det helt okey! Var kul att dansa lite även om självförtroendet fick sig en törn eller två.. :P
 
Fredagmorgon bar det iväg mot stugan, där kalaset förbereddes! Blev en lyckad fest förutom regnet. Men mina päron är nöjda och även gästerna tror jag! :) 
 
Resten av helgen myste vi på i stugan och avslutade med att fira Jack som fyllde 7 år! Josse och Johan kom och hälsade på en snabbis och sen tog jag min älskade gamle man och gick och hälsade på magnus! 
 
Nu är jag som sagt tillbaka i stan för tentaplugg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pecka

Ha en trevlig midsommar Malin!
På vissa kort är du onödigt fin :-) får man säga så utan att verka gubbsjuk :-)

Svar: Tack desamma Pecka! :DHaha, ja det får man! Alla komplimanger är bra komplimanger! :)
LittlePuh

2014-06-19 @ 16:26:06
URL: http://peckusper.worldpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0