Veckorna flyger iväg!

Midsommar var förra helgen och jag hade verkligen en jättebra helg! Trivs riktigt bra där nere :D 
Vad vi gjorde? Vi byggde en midsommarstång, vi drack alkohol, lagade god mat och hade en allmänt bra helg! 
 
Hela denna vecka jobbar jag i Hallsta i mina varselkläder och styr & ställer, kör traktor och sorterar grovsopor. Helt okey jobb, men man blir helt slut! Speciellt om man jobbar 7-19 som jag gör två dagar den här veckan.. :)
 
Ikväll hann jag även vara barnvakt åt två av mina fina brorsbarn! På bilden byter Minna blöja på "bäbisen" :)
 
På fredag åker jag till Norge för att fira Anna som har fyllt 30 år! Ska bli riktigt skoj att umgås med det gänget igen och att få träffa lilla Moa och lilla Pigge! :)
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0