Verkligheten glöms en stund då man minns helgen som var!

Känslan efter att ha suttit fyra timmar på tenta och sen fem timmar ensam i en bil var det så himla underbart att komma ner till min älskade vän som välkomnade mig med en helg fylld med massa bus och mys! 
<3
 
 
Vi åkte ut på äventyr med Henke och Tommy. Vi skulle grilla så härligt ute, men det började regna, då åkte vi och kramade lite träd innan vi fortsatte grillningen på annan ort istället :)
 
 
Lilla Klintan kom och hälsade på oss också, riktigt busig! Och jag fick uppdraget att ta kort på honom och ni ser hur bra det blev ;)
 
 
Jag och min fina vän ute och busade på lördagskvällen och kollade på Den Svenska Björnstammen som bjöd på ett helt fantastiskt och underhållande uppträdande! 
 
Så tack igen min fina fina vän!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0