En liten helg och en bra måndag

Haft en fin helg fullsmockad med aktiviteter! 
Torsdag blev det hemfärd, middag hos mamma och påhälsning hos Magnus plus insläpp av hästarna.
Fredag började jag med att ta ut hästarna, sen jobb och på kvällen blev det mys hos Jenny!
Lördagen pussade jag på mina fina hundar, snusade på hundvalpar, firade Anna som fyller 30 år och sen blev det fest i Östersund på kvällen!
Söndagen spenderades i ensamhetens tecken med promenad, Breaking bad och Tacos!
Måndagen (idag) har det blivit lite styrka, två promenader, hundvakt åt lille Melwin, seminarium och ett försök till plugg så här på kvällskvisten! Klarade dessutom tentan, sååååå glad!
Imorgon börjar tentaplugget igen, känns motigt då jag kollade igenom förra årets tenta, men det här ska gå det med! Så kort tid tills jag får hälsa på min fina vän igen! Endast tio dagar! ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0