En solig helg :)

Har haft en väldigt fin helg med vänner, familj, hästar och hundar! Men tröttheten är enorm så här på söndagen. Skyller lite på att vi precis ställt om till sommartid, men skulle tro att det snarare beror på att jag gick och la mig klockan fyra inatt.. Men huvudsaken man har roligt! Men jag har haft en väldigt skön helg. Endast gjort det jag vill göra och även om helgen har varit fullspäckad med aktiviteter så har allt varit för att jag vill! :)
 
Imorgon och tisdag är det jobb här hemma, massage innan jag åker till staden igen och där är det sjukgymnast, lunch med mentor, skola, tvättdag och en efterlängtad sovmorgon innan vi ska på Lillasyster på lördag! :D 
 
Bilder från helgen kommer då min telefon vill skicka iväg bilderna till min dator. Råkade ta slut på internet på telefonen i helgen, så den är så där roligt seg. Men men! Ha en bra vecka! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0