Balance is the key to life

Jag tänker inte vara en i mängden som skriver om valet. Jag tänker inte vara sur och grinig, tänker inte hota de jag känner som röstar på SD med avslutad vänskap. 

Vet ni vad jag tänker? Jag tänker vara lycklig, tänker tro att Sverige kommer klara sig! (Är bara lite rädd för kriget som vibrerar i Europa och att vi har svagt försvar)

Utöver detta har jag som vanligt fullt upp! Praktiken är ett stort projekt som är fantastiskt roligt! Utöver det träffar jag mina fina människor runt om mig, hinner jaga emellan åt, jobba med nya utmaningar och så hinner jag längta!

Semesterbilder osv kommer upp då jag fått dem, sorterat dem och landat lite. När det blir har jag ingen aning om :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0