"Hälsokoll" via Svenska Hälsocampen och Fristilen :)

Idag var jag på en "hälsokoll", på Camp Södergren som ligger uppe vid vattentornet här i Östersund. Det var genom Svenska Hälsocampen som dom är här och eftersom jag har problem med mina knän plus att jag har gjort illa ryggen i början av veckan bokade jag in mej på ett besök efter att ha pratat lite med Mathias på träningen i fredags :) Fick låna Sussis bil och är väldigt tacksam över det då jag slapp gå hela vägen dit. Väl där så var alla så trevliga och välkomnande! Fick två killar som skulle hjälpa mej, hur snälla som helst. Frågade lite frågor, böjde lite leder, kollade rörlighet m.m. Slutade med att dom knäckte min rygg lite, knådade så att min smärta skulle släppa och jag fick instuktioner för mina knän. Just nu är jag lite öm och fryser, men annars känns det rätt bra :) Imorgon blir det upp tidigt för en morgonpromenad med Jossan, sen plugg och föreläsning innan jag avslutar dagen med träning! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0